Alisha minta maaf yea!!!

Photobucket



Assalamualaikum,

Petang yg mendung ni Alisha syok tidur

kami baru je balik dari beli susu utk

Alisha, dia mmg sejak lahir minum

susu tepung tp kdg2 susu badan jugak.

26.08.13 tarikh edit gambar ni.

Si pemilik nama Alisha Zarra

[Zara tp org JPN ni rabun agaknya] 

Lahir pada Jumaat 26 Julai 2013

bersamaan 17 ramadhan 1434

{nuzul al-quran} Jam 1.10pm

Tak sangka dia akan lahir di hari

dan bulan yg mulia, semoga jd

anak yg baik. Berat masa lahir 3.1kg

sekarang dekat 2 bln berat dia dh 4kg

lebih rasanya.



Masa Alisha lahir dia kene jaundis

atau bahasa kita demam kuning.

Macam-macam cara nak ubat demam

kuning dia, aku dh cuba bg susu

kambing tapi dia berak-berak plk.

Bagi anggur hitam yg tak ada biji

pun tak turun kuning dia. Turun pun

sikit. Kawan emak aku prnh ada

anak kene kuning kemudian staff nurse

tmpt dia beranak suruh bg baby susu

NAN yg 0-6 bulan. Harga mmg mahal

tp demi anak beli jugak. Syukur dgn 

Allah s.w.t sembuhkan. Tak ada pnyakit

yg tak ada ubatkn? kecuali MATI



syukur dia dh sembuh sampai skrg minum

susu ni tp hari ni dia kene minum

susu lain sbb mama papa dia tgh pokai

harap dia sesuai susu baru ni.

Maaf ye Alisha. Kami beli susu lactogen

utk alisha sbb ni je yg mampu buat

masa ni. Mak aku kata adik aku

kecil-kecil dulu doctor suruh

minum susu ni sbb adik aku tak 

sesuai susu mahal S-26.


mudah-mudahan dia sesuai, nanti 

dpt gaji baru tukar balik susu

dia. Kesian plk dkt dia, maaf syg.

Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...