pengalaman yg menakjubkan

Photobucket


Assalamualaikum,


sakit? semua orang pernah rasa sakitkan?

tapi sedar tak kita penyakit bukan nak 

membebankan kita tapi cara tuhan kita

nak uji kita disamping membersih/

menghapuskan dosa-dosa kecil kita 

dekat dlm dunia. Sungguh baik tuhan 

kita kan, org pernah kata yg sesebuah 

musibah tak diturunkan pd individu 

tu kalau dia tak mampu tangani.

Ayat kursi mesti korang tahu kn?

sesungguhnya allah tak turun serta

cipta sesuatu hanya sia-sia. Semua

ada fungsi dan kepentingan kpd yg

lain [mahkluk lain].Cuma kita shj

yg tak pandai guna pemberian yg allah

beri sebaik mgkin. Dulu masa aku sakit

tiap kali sebelum tidur aku akan ulang

ayat kursi dkt pone aku sampai aku trlena

sesungguhnya ia mengurangkan rasa sakit.

Pada mulanya aku mmg tak percaya sgt

perubatan mcm ni. Aku dpt petua daripada

atok[nenek sebelah emak].Sehingga dlm

dewan bedah pun aku tak rasa sakit ni.

Menakjubkan sungguh kekuasaan Allah s.w.t.

Kalau nak tahu lebih lanjut boleh baca

artikel di blog ini khasiat ayat kursi 
hafal & amalkan


Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...