PMR :)

Photobucket

Wah,hari ini budak-budak PMR ambil result.
Semoga dapat result yg gempak adik-adik. Teringat pula zaman aku ambil result PMR dulu tahun
2007 aku ambil PMR. Muka rilek time datang sekolah padahal dalam
hati tuhan je yang tahu.
Dah la malam sebelum result nak keluar tak boleh tidur lena asyik fikir result dapat berapa.

Tapi alhamdulillah result aku okay la jugak tak teruk sangat aku dapat 5A je.
~Bahasa Melayu
~Matematik
~Sejarah 
~Geografi
~Kemahiran Hidup

(Bahasa Inggeris,Pendidikan Islam dengan Sains dpt B je)
Ramai kawan-kawan aku dapat 7A, kesian aku dapat 5A je. Kecewa pun ada jugak tapi masa dah berlalu nak buat macam mana kan?? 
Semoga budak kecil yang namanya Nabiha Zakaria 
dapat result yang lagi okay dari aku okay :)
Ni la budak yang rajin cuit aku kat Facebook

Curi gambar dari FB 






Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket