Masuk Air

Photobucket

Hari khamis lepas aku baru lepas daftar sem 4 (*senior siott!!!)
apa la staf ktpm, saja nak jatuhkan air muka aku
HAHAHAHA
Kisah bermula ~
kaunter pendaftar ada 10 ke 11 (*tak pasti)
sampai kaunter yang 2 last tiba
staf kptm 2 kata: kenapa awak masih sem 3 dalam sistem??
aku: HAH!!! tadi kaunter yg sebelumnya dah daftar nama saya sem 4,nape tak ada??
staf kptm: Yeke?? 2 la pasal dorang dah sign kat kertas ni tapi tak masuk data awak, 
cuba pergi tanya balik.
Aku: baik larrr!!!

sampai ke kaunter yg sepatutnya~
Aku: kak nape dlm sistem saya masih sem 4 ???
Staf kptm: Eh..yeke?? jap saya check balik... 

Tiba-tiba....
Staf kptm: sorry la dik komputer saya ada problem la. Cuba try kat kakak sebelah tu.
Aku: Kak saya nak daftar balik, kakak sebelah tu kata komputer dia ada prob.
Staf kptm: Owh..kejap ye..

dia pon masukkan balik data aku..tiba2 dia tanya..
Staf kptm: awak ni perempuan ke lelaki???
Aku: Apa akak ni perempuan dgn lelaki tak tau beza ke???
Staf kptm: hehehe..kdg2 kene tanya jugak ...
Aku : (!@#$%^&&%#@#$%) 
*DALAM HATI*



Berbulu betul aku, semua org sekeliling aku ketawa terbahak2..
SIAL TOL!!!
buat malu aku betul............

Habis daftar terus aku blah balik rumah.
21/11/2011 aku dah start kelas dan kelas aku start pukul 8.00 pg
Memang terbaik!!!

Okay la sampai sini saja
~SEKIAN~



Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket