R.I.P Marco Simoncelli


Sedih dan sukar nak percaya yg motoGP kehilangan seorang rider yang sangat berbakat.
Mungkin tuhan lagi sayangkan dia.
Sebagai peminat sukan motoGP aku nk ucap takziah kepada semua penyokong Simoncelli.
Sebelum perlumbaan dia sibuk mempromosikan website baru dia,
tak sangka akan kehilangan dia.
Walaupun aku bukan peminat fanatik dia tapi aku tumpang sedih juga atas kehilangan dia.

Kecelakaan yg membabitkan 2 pelumba lain ialah Colin Edwards dan Valetino Rossi (idola aku)
Sebagai pengikut setia sukan MotoGP aku dapat lihat yang Marco Simoncelli
ada bakat yang sangat hebat dan tak mustahil akan mengantikan Valentino Rossi.
Namun siapa sangka dia akan pergi meninggalkan kita.
Beliau meninggal dalam usia yang sangat muda iaitu 24 tahun.

Disini aku nak share dengan korang saat2 kematian Marco Simoncelli.
Rest In Peace Marco 



Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket