No more P

Next year bulan Mac boleh la aku buka sticker P yang dok melekat dekat depan dengan belakang kereta aku itu. Yah000000000000!!!
Wah dah dalam lama juga aku ada lesen kereta. Sungguh tidak ku sangka2.
2 tahun dah rupa2, Lepas habis SPM (09)
aku terus ambil lesen. Masa aku buat part time aku masih lagi dalam proses ambil lesen. Teringat pulak masa itu aku baru je kawan dengan sayang aku. HAHA
Sempat lagi dia hantar msg ucap gud luck masa aku first time nak drive kereta dekat driving school.
HEHEHE..
Pagi tadi baru lepas jumpa dia. Tapi aku rindu lagi la nak jumpa dia. Lama dah kita orang tak pergi makan malam sama2. Besok Dah deepavali. Tak tau la dia dapat cuti atau tak. Kesian dia kene kerja je.
Start buka sem nanti aku kena simpan duit sikit2 sebab nak hidupkan lesen aku dengan nak hidupkan road tax lagi. Haisshh.
Botak kepala aku tak lama lagi. Baru umur 19 hutang dah keliling pinggang ni. 28 ari bulan ni aku nak kena g celcom centre dekat seremban bayar bil telefon aku yang tertunggak.
Petang tadi mp3 sony kesayangan aku rosak pulak.Aku pon tak tahu macam mana nak repair. Lantakkan jela dulu. Sial betul la, hari tu okay je bagi sayang aku pinjam 2 hari terus dah jahanam. Apa benda dia buat agaknya. tension aku. Semua lagu favourite aku dalam tu. Aku tak ada simpan copy kat lappy.
!@#$%^@!@#$%^.
Harap2 besok lusa okay la 2.
~AMIN~



Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket