Lima Petang

Photobucket

Semalam pukul 4 setengah pon mata aku tak boleh lelapkan mata. So aku layan game yang ada dekat facebook. Lepas itu update blog sikit. Pastu yang paling tak disangka2 aku kemas bilik pagi2 buta.
HAHAHAHAHAHAHAHA

Adik aku kata "kau tebiat apa kemas bilik kau ni??, tak pernah aku tengok kau rajin macam ni"
Sial punya ayat, sehari tak kacau aku tak boleh. HUHU

Aku pon tak sedar pukul berapa aku terlelap. Dengan handphone aku tak ada bateri, so alarm pon tak bunyi la. Punya sedap aku tidur, dah la bilik aku tak ada jam. So aku buka lappy la nak tengok jam.
Sekali pukul 5.00 ptg dah.
Serius aku tidur tak sedar langsung.

Bangun aku terus mandi, pukul 5.30 ptg baru aku turun makan. Itu kira sarapan dengan makan tengah hari la tu. HAHAHA. Habis makan aku dok depan lappy la. Apa lagi aku nak buatkan??

Hari ini aku tak dapat mesej atau call sayang aku, sebab kredit dah tamat tempoh dan duit sudah kering ni.
Sorry sayang nanti aku call guna public phone okay. Heeeee

Okay sampai sini jela story aku hari ini. Aku nak cari bahan menarik untuk next entry okay.
~SEKIAN~






Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket