Ketagih

Minggu ni minggu final exam, tapi malangnya aku malas betul nak study.
Sebab aku dah addicted main games (online) . Bila dikira hampir semua games dekat Facebook
aku main. HAHAHAHAHAHA
Bila dah mula main memang susah nak berhenti. Kalau ada sesiapa boleh tolong sila
bagi cadangan okay. Hendak tak nak aku kenal study juga.
Lepas update blog aku akan mula study CTU 231. (perakaunan islam)
Subjek yang agak bosan untuk aku study
Korang nak tahu games apa yang aku main sampai lewat pagi??
Games kat bawah ini la yang aku addicted sangat.
Banyak games yang aku main tapi yang tersenarai kat bawah ini paling
lama aku main. HEHEHE
Okay sampai sini sahaja okay, SEKIAN





Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket