Apa Benda Makrame ?? Nak Tahu Tak ??

Makrame itu sejenis seni yang menggunakan benang yang dijalin
tanpa menggunakan
jarum. Selalu sahabat kepada benang adalah jarum kan??
tapi dalam kes
seni Makrame ni korang hanya
perlukan benang serta kemahiran dalam seni Makrame,
tanpa kita sedari banyak produk yang menggunakan seni Makrame ni
antara produk yang menggunakan seni Makrame ialah, gelang tangan, rantai,
hiasan pada kasut wanita
beg tangan, baju, anting-anting dll.
Aku dah lama tahu pasal seni menggunakan benang
 yang dijalin ni tapi baru hari
ini aku tahu seni ni namanya MAKRAME...
HAHAHAHAHA
Kesian aku kn?? Mungkin ada juga antara korang yang
 tak tahu apa itu seni Makrame kan??
So dengan kesempatan yang ada aku ingin share dengan korang
apa ilmu yang aku tahu ni.
Berikut aku nak kongsi serba sedikit gambar yang menggunakan
seni Makrame. Aku memang sangat minat dengan seni ini
dan aku juga ada sikit skill buat salah satu daripada seni Makrame ni.
Okay sampai sini sahaja yang okay. SEKIAN






Terima Kasih Baca Entry Aku, Like kalau Suka :p

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Photobucket